Om uw bestellingen in alle eenvoud op te volgen, volstaat het om :
- In te loggen, als u dit nog niet heeft gedaan bij het aankomen op de site. U kunt dit doen door
hier te klikken.
- Klik vervolgens op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site.
- Selecteer daarna de rubriek « Opvolging van bestelling »
U zal de lijst van uw bestellingen terugvinden en de staat van uw bestellingen via Internet, post, telefoon met slechts enkele muisklikken kennen.
U kunt tevens de staat van de levering van uw pakje volgen, namelijk indien het pakje geregistreerd is, in opmaak is, gedeeltelijk verzonden is of verzonden is.
Voor alle wijzigingen betreffende uw adresgegevens, uw e-mail of uw wachtwoord, volstaat het om : - In te loggen, indien u dit nog niet heeft gedaan bij het aankomen op de site. U kunt dit doen door
hier te klikken..
- Klik vervolgens op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site
- Selecteer de rubriek « Ik controleer of wijzig mijn persoonsgegevens » of « Ik wijzig mijn wachtwoord».
U ontvangt dan een e-mail ter bevestiging van de wijzigingen van uw persoonsgegevens.
Uw tevredenheid over onze producten is essentieel. Indien om een of andere reden een product u niet bevalt, dan kunt u het ons terugzenden. Bij voorlegging van uw aankoopbewijs, verbinden wij ons ertoe het op elk moment te ruilen of terug te betalen, zonder vragen of discussie. U geniet tevens van de wettelijke garantie betreffende de gevolgen van de gebreken of verborgen fouten die een van de bestelde artikelen kunnen beïnvloeden. De garantie is echter niet van toepassing in geval van een klaarblijkelijk onrechtmatig gebruik.
Voor elke aanvullende informatie, raadpleeg onze
algemene verkoopsvoorwaarden
Vraag een catalogus aan
Het volstaat te klikken op « vraag één van onze catalogi aan &rlaquo;, in de linkerkolom op de homepagina.
Hoe kan ik weet ik zeker dat mijn persoonsgegevens vertrouwelijk blijven ?
Overeenkomstig de Belgische wet van 8 december 1992 betreffende de bescherming van het privé-leven, heeft u te allen tijde recht tot inzage, verbetering of verzet van uw persoonsgegevens.
Hoe kan ik genieten van de promotionele aanbiedingen ?
Het volstaat de voordeelcode van de aanbieding te vermelden in het overeenstemmende vakje onderaan uw bestelbon en te klikken op « deze code toepassen » en daarna uw winkelwagen te bevestigen.
Hoe kan ik mijn geschenk ontvangen ?
Is onze voorraad geschenken uitgeput of is er vertraging in de levering, dan wordt uw bestelling eerst opgestuurd en dan pas later het geschenk. In dat geval is het dus normaal dat er geen geschenk bij uw colli zit.
Wilt u vandaag liever geen bestelling plaatsen maar wenst u toch het geschenk dat nu op de site www.damart.be wordt aangeboden, gelieve dan deze mail te printen en per post terug te sturen naar DAMART samen met voor deelname in de verwerkingskosten.
Hoe kan ik mijn lijst van favoriete artikelen gebruiken ?
Dankzij uw lijst van favoriete artikelen kunt u ze in het geheugen bewaren en ze vergelijken op elk ogenblik : een echte tijdwinst ! U kunt ook uw lijst van favoriete artikelen sturen naar uw vrienden om hen geschenkideeën te geven !
Om uw lijst te creëren, volstaat het :
In te loggen op de site
Klikken op « MIJN ACCOUNT » bovenaan rechts op de site
Klikken op « MIJN FAVORIETE ARTIKELEN »