
reservatie online
reservatie online, wat houdt dat in ?
Met reservatie online kan je een artikel dat voorradig is in de winkel, laten reserveren in één van de DAMART-winkels en betalen bij afhaling.
1. Ik shop met één klik op damart.be
Ik kies mijn artikel en selecteer maat en kleur. Ik reserveer in de winkel van mijn keuze... GRATIS EN ZONDER VERPLICHTING !
2. Ik krijg bevestiging binnen 2 uur.
Binnen 2 uur (1) krijg ik een sms en/of e-mail met bevestiging dat mijn artikel klaarligt in de winkel... SNEL EN PRAKTISCH !
3. Ik haal af in de winkel.
Ik krijg 2 dagen tijd om mijn artikel af te halen (2). Ik pas het artikel, ik keur het goed of ik verander van gedacht. Ik betaal mijn aankopen in de winkel... ZOALS IK HET WIL !
(1) binnen de openingstijden en –dagen van de winkel, behalve in de solden
(2) met het bevestigingsnummer dat op de sms/e-mail staat en een identiteitskaart
Wat kost reservatie online ?
Deze dienst is volledig gratis.
Zijn er speciale voorwaarden verbonden aan reservatie online ?
Deze dienst is enkel geldig in de Damart-winkels in België en het Groot Hertogdom Luxemburg.
Zijn er in de reservatie online beperkingen die ik moet weten ?
Ja, onze exclusieve websitepromoties komen niet in aanmerking voor de Click&Collect. U kan daarentegen wel profiteren van de commerciële promotie-acties die lopen in onze winkels.
Kan ik met reservatie online reserveren in alle Damart-winkels ?
Nakijken of een product voorradig is, kan voor alle Damart-winkels in België en het Groot Hertogdom Luxemburg. Elke DAMART-winkel heeft echter het recht om de reservatie online service tijdelijk op te heffen (met name in de soldenperiode). In dat geval zal de reservatie niet beschikbaar zijn op het internet.
Hoe kan ik het verloop van mijn reservatie opvolgen ?
Bij de registratie van uw reservatie op het internet, ontvangt u een e-mail en een sms ter bevestiging.
Hoelang blijft mijn reservatie beschikbaar ?
DAMART houdt uw artikel gedurende 2 dagen ter beschikking voor afhaling. Eenmaal deze termijn verlopen is, wordt de reservatie geannuleerd. Het artikel komt dan terug in het verkoopscircuit en is niet meer ter beschikking van de klant daar de afhaaltermijn verstreken is.
Op welk moment moet ik mijn artikelen betalen ?
De betaling gebeurt in de winkel bij afhaling van het artikel, volgens de betaalmodaliteiten die in de winkel aangeboden worden en volgens de algemene verkoopsvoorwaarden in de winkel.
Wat moet ik doen om mijn reservatie in de winkel af te halen ?
Van zodra het artikel beschikbaar is in de winkel, wordt u per e-mail en sms ervan op de hoogte gebracht. In de e-mail krijgt u een afhaalbon die u dan moet printen en afgeven op de dag van afhaling. Als u in de winkel komt, kan u rechtstreeks naar de kassa gaan en uw afhaalbon en uw identiteitskaart voorleggen
Kan er iemand anders mijn artikelen in de winkel afhalen ?
Ja zeker ! Kan u niet zelf het artikel afhalen, dan kan u iemand die u zelf kiest, een volmacht geven. Deze volmacht mag u zelf opmaken op papier. De persoon in kwestie geeft dan in de winkel deze volmacht af en toont daarbij zijn identiteitskaart alsook uw identiteitskaart. De betaling moet dan wel door diezelfde persoon ter plaatse worden uitgevoerd
Kan ik een reservatie online annuleren ?
Ja, u kan ervoor kiezen uw reservatie te annuleren. Deze optie is beschikbaar op de dag van de registratie van uw e-reservatie, de functietoets vindt u onderaan de e-mail. U kan ook uw reservatie annuleren door rechtstreeks contact op te nemen met de winkel.
Kan ik ook meerdere reservaties tegelijkertijd doen ?
U kan niet meer dan 4 reservaties op hetzelfde moment doen.
En als ik nog andere vragen heb over de reservatie online service ?
Dan kan u steeds terecht bij onze Klantendienst van maandag tot vrijdag van 8 tot 18 uur, zaterdag van 9 tot 12 uur en van 13 tot 16 uur op het nummer 056 48 30 43 voor België en 00 32 56 48 30 42 voor het Groot-Hertogdom Luxemburg. U kan ook schrijven naar info.benelux@damart.com.